Zitbanken, fauteuils, eettafels, wandkasten,… Ga voor Italiaans design en vakmanschap aan speciale prijzen.
Actie eindigt op vrijdag 31 juli 2015.
Pasquale Natuzzi is 19 jaar oud als hij samen met twee partners een atelier opent in Taranto, een Zuid-Italiaanse stad. In eerste instantie worden er zitbanken en leunstoelen voor de plaatselijke markt aangemaakt, maar groeit uit tot een productie op grote, industriële schaal.
Na de verovering van de Verenigde Staten volgt al snel de rest van de wereld. Vandaag telt de Natuzzi Group 11 fabrieken en meer dan 6000 personeelsleden.
Het Nederlandse merk werd in 2012 geïntroduceerd en is een kleine vijf jaar al beschikbaar in meer dan 100 winkels in de Benelux, Duitsland, Frankrijk, Oostenrijk en Zwitserland. XOOON is een totaalconcept voor de woonkamer. Conceptmanager Nicole van Riel leidt ons dan ook graag door het aanbod.
“Ons assortiment is opgedeeld in ‘Trend’, ‘Collection’, ‘Basics’ en ‘Accessoires’. Trend is een overzicht van producten in de nieuwste kleuren en vormen, gericht op de modebewuste klant. Collection is ons paradepaardjeen heeft voor elk wat wils. De Basics-collectie bevat de prijspunten en richt zich tot iedereen die op zoek is een echte bestsellers. De Youniq accessoires tenslotte vormen een mooie aanvulling op de meubelcollectie”, verduidelijkt van Riel.
Alle producten van XOOON worden in eigen huis ontworpen door een jong en creatief team. En wordt er een continue kwaliteitscontrole voorzien. “In de eerste plaats worden alle nodige materialen rechtstreeks ingekocht bij de leverancier. Ook tijdens en na de productie zetten we die controle verder. Kwaliteit is enorm belangrijk en daarom beschikken onze producten over een eigen meubelpaspoort. Je kan het zien als een verzekering voor de lange levensduur van een aankoop”, besluit van Riel.